loading
  • Ihaldatud: uuenduslik tehnoloogia sobib klientidele hästi
  • Nutikas: pea 60 protsenti tellib esikaamera, 55 protsenti Navi 900 IntelliLinki
  • Läbimõeldud: suur nõudlus pakettide Dynamic ja INNOVATION järele
  • Edukas: Astra on kompaktautode müügis Euroopas ja Saksamaal teisel kohal

Opel Astra: 500 000 tellimust aasta autole 2016 Euroopas

Rüsselsheim. Sõiduki kerge arhitektuur, üliefektiivne veotehnoloogia ning trendiloov digiühenduvus ja juhiabisüsteemid – need Opel Astra omadused, mida tutvustati 2015. aastal Frankfurdi autonäitusel, on nüüdseks veennud enam kui 500 000 klienti kogu Euroopas. Pidevalt müügihittide hulka kuuluv sõiduk on praegu teisel kohal nii Euroopa kompaktklassi turul kui ka Saksamaal ja teistel olulistel turgudel. Möödunud aastast peale on Astra hoidnud oma segmendis juhtpositsiooni Hollandis. Selle esiletõstmist väärivate tehnoloogiliste saavutuste hulgas on OnStar, personaalne side- ja teenustesüsteem  ning IntelliLux LED®-i maatrikstuled, mis võimaldavad kaugtulede pidevat ja pimestusvaba kasutamist. Arvukad rahvusvahelised auhinnad, nagu Golden Steering Wheel ja Euroopa aasta auto 2016 annavad tunnistust sportliku pilgupüüdja tasemest.

„Meil on hea meel, et viimase põlvkonna Astra on jõudnud veenda juba enam kui poolt miljonit klienti. Suur nõudlus juhtivate uuenduste ja funktsioonide järele ning ülimoodsad abisüsteemid näitavad, et meie filosoofia tuua trendiloov tehnoloogia kompaktklassi ning muuta see niiviisi kättesaadavaks laiale tarbijaskonnale, on end ära tasunud. Meie saame tunnuslausest „Tulevik kuulub kõigile“ just nii aru,” ütles müügi ja järelteeninduse juht Peter Küspert.

Müügihitid: Opel Eye esikaamera, Navi 900 IntelliLink ja AGR-istmed

Opel Astra: 500 000 tellimust aasta autole 2016 EuroopasOpel Astra tellimused peegeldavad kõrgtehnoloogialahenduste silmapaistvat mainet. Pea 60 protsenti kõigist klientidest otsustab Opel Eye esikaamera kasuks, mis koos arvukate juhiabisüsteemidega ei muuda Astraga sõitmise mitte ainult meeldivamaks, vaid ka ohutumaks. Juhiabisüsteemide hulgas on liiklusmärgituvastus, sõidurajal püsimise abiline koos sõidurajalt lahkumise hoiatusega ning pikivahe näit koos tagant otsasõidu hoiatuse ja autonoomse pidurdusega. Viimane aitab aktiivselt vältida või leevendada tagantotsasõite. Kui pikivahe väheneb ohtlikult väikeseks, antakse juhile sellest märku valju helisignaali, näidikuplokile ilmuva visuaalse hoiatuse ja esiklaasi LED-projektsooni abil. Lisaks käivitub kokkupõrkeohu korral automaatne hädapidurdus. Sõidurajal püsimise abiline annab juhile helisignaali ja visuaalse hoiatuse abil märku, kui juht lahkub rajalt juhuslikult. Sõidurajalt lahkumise hoiatus aktiveerub juhusliku kõrvalekaldumise korral. Pikivahe hoidmise süsteem arvutab pidevalt kaugust eesolevast sõidukist. Seda näitu kuvatakse juhile sekundites. Roheline auto sümbol tähistab eesolevat sõidukit. Kui pikivahe on ebapiisav, aktiveerub automaatselt pikivahe alarm ja sümbol muutub kollaseks.

Opel Astra: 500 000 tellimust aasta autole 2016 EuroopasOpel Astra on saadaval ka viimase põlvkonna radariga, mis kuulub lisavarustusse, ja adaptiivse püsikiirusehoidjaga (ACC), mis hoiab automaatselt pikivahet eespool oleva sõidukiga. ACC kohandab automaatselt kiirust ning järgib seadistatud ohutut pikivahet; saadaval on kolm pikivahe seadistust (väike, keskmine, pikk). ACC toimib nagu tavaline püsikiirusehoidja, kui samal sõidurajal ei ole ees sõidukit, kuid rakendab kallakult alla sõitmisel kiiruse hoidmiseks ka pidurid. Näidikuteplokil olevad ikoonid annavad juhile teada seadistatud kiiruse, valitud pikivahe ja selle, kas ACC on tuvastanud ees sõiduki.

Umbes kolmandik kõigist Astra klientidest valib LED-tagatuled, et parandada oma nähtavust pimedas. Kuid Opel Astra klientide jaoks pole turvalisus ainuke, mis loeb. Nad soovivad autolt ka mugavust ning põhjalikku info- ja meelelahutussüsteemi. Esikaamera paketi järel on populaarsuselt teisel kohal Navi 900 IntelliLink. Ligi 55 protsenti kõigist Euroopas müüdud Astra mudelitest on varustatud ülimoodsa info- ja meelelahutussüsteemiga, millel on kaheksa värviga puuteekraan ja integreeritud navigatsiooniseade. Kaardid katavad kogu Euroopat. Lisavarustusse kuuluv süsteem ühildub sõltuvalt seadmest ka Apple CarPlay ja Android Autoga.

Sõidumugavuse parandamiseks tellib pea iga neljas Astra klient AGR-i sertifikaadiga (AGR – Saksamaal seljatervise edendamisega tegelev ühendus Aktion Gesunder Rücken e.V.) ja mitmeid auhindu võitnud ergonoomilise juhi- ja kõrvalistme. Nendel on massaažifunktsioon, õhutus ja küljepolsterdus – kompaktklassis on see ainulaadne kombinatsioon.

Kõrgema taseme lisavarustuspaketid on populaarsed

Opel Astra: 500 000 tellimust aasta autole 2016 EuroopasSamuti on klientide hulgas osutunud väga populaarseks Astra kõrgema taseme lisavarustuse paketid Dynamic ja INNOVATION. Alates aasta auto 2016 turule tulekust on üle 60 protsendi Astra klientidest valinud kõrgema taseme lisavarustuse paketi, mis võimaldab kasutada palju rohkem varustust ja funktsioone, mida ei pea pärast eraldi juurde tellima. Näiteks personaalne side- ja teenustesüsteem OnStar kuulub mõlemasse eespool mainitud lisavarustuse paketti. Personaalne side- ja teenustesüsteem pakub selliseid funktsioone nagu automaatne kokkupõrketeavitus, sõiduki diagnostika, varastatud sõiduki leidmise abiline. OnStariga pole hotelli broneerimine[2] ega sobiva parkimiskoha leidmine[3] enam mingi probleem. Juht saab luua OnStari nõustajaga ühenduse, vajutades sinisele nupule. Nõustaja otsib seejärel soovitava hinnakategooria hotelle ning broneerib toa või saadab lähima parkimisvõimaluse aadressi navigatsioonisüsteemi. Lisaks sisaldavad paketid Dynamic ja INNOVATION ka mugavusfunktsioone, nagu nahkkattega rooliratas, reguleeritav käetugi ja udutuled.

 

[1] OnStari teenuste kasutamiseks tuleb luua OnStar Europe Ltd. konto. Kõik mobiilivõrguga seotud teenused sõltuvad mobiilivõrgu olemasolust ja levist. Teenuse piirangute ja tasude kohta lugege veebilehelt.

[2] Booking.comi kaudu. E-posti aadressi ega krediitkaarti pole vaja.

[3] Parkopedia kaudu

go.to.top.button